Gelukt! Maar lees eerst even verder...

In je mail vind je binnen een paar minuten een link met de inloggegevens voor de gratis downloads.


Ik maak het graag nog makkelijker voor je om met de inhoud van het boek aan de slag te gaan.


Volg de workshop die bij het boek hoort:

Samen aan de slag met dat wat werkt om jouw leerlingen in actie te krijgen.


Hieronder lees je alle informatie over deze workshop.

Motiveer en leer! De online workshop


Leer jouw leerlingen zo leren, plannen en concentreren dat ze het echt gaan doen.

Snel resultaat

Na deze workshop kun je direct met de inhoud van het boek aan de slag.

De leerling in actie

Doen wat werkt om jouw leerlingen in actie te krijgen (en houden!). 

Persoonlijk

Ruimte om vragen te stellen.
Jij bent waarschijnlijk op deze pagina omdat je jouw leerlingen echt wilt helpen, je wil het verschil maken voor ze.


Je wil de leerlingen met motivatie/concentratieproblemen helpen. Ze vaardigheden aanleren waar ze de rest van hun leven wat aan hebben. Zoals: hoe motiveer je jezelf, concentreren en effectief studeren.


Even een aanname, maar waarschijnlijk werk je hard.

Maar gaan je leerlingen daar geen stap harder door lopen.

Best frustrerend...

Dat het niet lukt om tot bepaalde leerlingen door te dringen.

Dat je ziet dat ze bijvoorbeeld steeds afgeleid zijn, maar niets met je tips doen.

Of dat je met een leerling in gesprek bent, weinig reactie krijgt en dat er na het gesprek niks verandert...


Dit kost energie en maakt dat je soms minder voldoening uit je werk haalt.


Kortom: het is duidelijk dat jij je leerlingen graag wilt helpen en het zou fijn zijn als je meer resultaat daarvan terug ziet bij al je leerlingen.


In deze workshop gaan we samen aan de slag met dat wat werkt om de leerling in actie te krijgen.

In de workshop ontdek jij:

  • Hoe je leerlingen kunt motiveren voor iets wat ze niet leuk vinden.
  • Waarom jouw leerlingen het als feit zien dat ze zich niet kunnen concentreren en hoe je dit kunt veranderen.
  • Wat jij kunt doen wanneer je ziet dat een leerling een slechte concentratie/motivatie heeft.
  • Hoe het komt dat jouw leerlingen in de weerstand gaan en/of niks doen met de tips die jij ze geeft.
Reserveer je plek
Je kunt uit verschillende data kiezen.
Echt mooi om te leren dat je met een andere benadering zoveel meer kan bereiken. In plaats van sleuren en trekken en beslissingen voor een leerling te maken. Echt luisteren naar de leerling en hem de leiding geven, hem laten beslissen.
Jantine van der Weijden

2000+

Boeken verkocht

250+

Blije deelnemers aan trainingen

Je bent echt niet de enige!

Ik herken die frustraties zelf ook. Dat leerlingen wel zeiden dat ze wat gingen doen, maar dat toch niet deden. Of het even deden, maar niet doorzetten… Het gevolg was dat ik alleen maar harder ging werken tijdens de gesprekken en lessen en dat mijn leerlingen nog passiever werden.


Door mijn eigen ervaringen weet ik wat er wel en niet werkt bij leerlingen. En begrijp ik ook hoe belangrijk de vertaalslag naar de praktijk is.


De afgelopen jaren heb ik meer dan 250 onderwijsprofessionals die met tieners werken getraind in hoe ze hun leerlingen kunnen motiveren om in actie te komen. En in hoe ze hun leerlingen vaardigheden als jezelf motiveren, concentreren en effectief studeren aan kunnen leren.


Daardoor weet ik dat jij en ik niet de enige zijn die het frustreert dat leerlingen ondanks jouw inspanningen maar niet in actie komen.


Dat kan anders, en dat laat ik je graag ervaren in de workshop!

Motiveer en leer! de online workshop

Ervaar tijdens deze praktische online workshop van 1,5 uur wat er werkt om jouw leerlingen in actie te krijgen.


Datum: je kunt uit verschillende data kiezen

Deelnemers: Max. 20 deelnemers

Locatie: achter je computer

Kosten: 27,- incl. BTW


    Dit zeggen anderen over de trainingen:

    Veel kennis van zaken
     Met veel kennis van zaken, een inspirerende digitale setting, de nodige humor en met de juiste balans in theorie en praktische oefeningen wist ze mij en alle andere deelnemers te binden aan het thema en de groep te verbinden met elkaar.
    Marije Zeeman
    Meer zelfvertrouwen
    Ik zie meer en sneller verandering in het gedrag van mijn leerlingen. Ik sta daardoor met nog meer zelfvertrouwen in mijn beroep.

    Tiny de Mulder

    Hoge betrokkenheid
    Ontzettend knap hoe Pauline de groep zo'n lange tijd betrokken wist te houden. Ze brengt op een prettige manier haar kennis over afgewisseld met nuttige werkvormen.
    Marcia van de Heuvel